Direktlänk till inlägg 9 augusti 2009

Drømmer om en settekasse

Av Kamille - 9 augusti 2009 14:54

Den siste uka har jeg surfa rundt i interiørblogger å fått masse inspirasjon. Har sett mange pynter settekasser med herlige papirer og tapeter og en slik en står høyt på ønskelista.  Har lyst til å gi en personlig julegave/bursdagsgave til våre søte små nevøer. 


Her er en av mange flotte settekasser, Kasparas nydelige settekass.


Takk for god hjelpe Kaspara ;)


 
 
Kaspara

Kaspara

9 augusti 2009 21:53

Hei Lilja
Gratulere med ny blogg, og velkommen i bloggverden!
Tusen takk for koselige kommentarer fra deg også.
Ser du syr hjerter og retroskjerf du også .Så mange fine retrostoffer du har fått tak i! Man blir jo glad av slike frodige, farveglade stoffer.
Jeg tenkte jeg skulle prøve å instuere deg i hvordan lage link.
Du må gjøre det mens du skriver innlegg. Jeg venstreklikker på musa på det som skal linkes (i dette tilfelle navnet Kaspara) og markerer det. Så går jeg opp på symbolraden øverst og klikker på nummer tre fra venstre (skapa Länk) Da får du fram en liten rubrikk.Gå inn på "Länkens URL". Der skriver du den du skal linke sin fulle adresse. I dette tilfelle:
http://kasparasregnbuebloggagratis.se
Så trykker du på "Skapa". Da skal du ha linket. Håper det var forståelig forklaring.
Ha en fin kveld og lykke til med settekassejakten!
Hilsen Kaspara

http://kasparasregnbue.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lilja

9 augusti 2009 22:57

Hei Kaspara!

Takk for det!
Jakten på retrostoffer kommer til å bli skikkelig spennende. Blir i kjempe humør av slike flotte stoffer.

De hjertene var ikke så lette å sy sammen men med litt øvelse tenker jeg at det går bra.

Ha en fin kveld du også!
Hilsen Lilja

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kamille - 22 september 2009 21:40

 http://snillekamille.blogspot.com/

Av Kamille - 16 september 2009 07:41

Argh! Dumt at det skal bli sånn her inen på bloggagratis!! Det lille eventyret som akuratt har startet her inne er ferdig.. Føler meg rett og slett ikke velkommen. Jeg flytter videre til en annen blogg men hvilken blogg skal jeg velge og hva sk...

Av Kamille - 8 september 2009 19:05

Mamma kom med nydelige skatter som hun har funnet i morfars skap.     Jeg likte det oransje spesielt godt.                 ...

Av Kamille - 6 september 2009 13:11

Praktisk bords som er i sin 3 generasjon - kamillemannens besteforeldre og foreldrene har hatt det før oss. Syns egentlig det ble ganske så søtt med den duken over. Dette har vi til kjøkkenbord mens vi venter på vårt sandvik bord som vist nok er på v...

Av Kamille - 4 september 2009 07:35

På mandag skifter jeg blogg adr til :  www.kamillesblogg.bloggagratis.se og nytt brukernavn til Kamille   ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards