Direktlänk till inlägg 21 augusti 2009

Retronett og putetrekk

Av Kamille - 21 augusti 2009 20:23

Litt bilder fra retronett og putetrekk som nesten er ferdig. Uerfaren som jeg er. Brukte en del timer for å si det sånn,hehe.. men man lærer av sine feil og jeg har ikke mista motet. 

Blir så glad av å se på de friske fargene. Skal nok bli flere slike puter. Nå venter jeg bare på at kjøkkenbordet skal komme, slik at jeg får sy-sy-syyyyy!!  Holder på å lage syrom også - gleder meg til det er ferdig!!




 
 
Gitte

Gitte

22 augusti 2009 10:07

=)! Jag är ute och går en retropromenad i cyber, och divade in hos dig! Visst är det underbart med dessa mönstrade tyger och gamla ting!

http://www.bortbytingen.bloggagratis.se

 
Kaspara

Kaspara

23 augusti 2009 23:43

Hei Lilja
Så glade puter og nett du har sydd! Ser du fikk handlet det fine barne-sengetøyet på Jysk. Det er jo så fint!
Synes du er riktig flink jeg, og her er det bare å stå på videre med syinga!
Takk for mange koselige hilsener. Har ikke vært så flink på kommneteringer i det siste.
Ha en kreativ og glad ny uke!
Klem fra Kaspara

http://kasparasregnbue.bloggagratis.se

 
pillepalle

pillepalle

25 augusti 2009 13:53

Heisann Lilja! Takk for svaret og informasjonen om bloggen din. Ser du syr som en verdensmester :)
Denne krakken fra IKEA er kjempefin. Marthe er faktisk utrolig kreativ. Kan jeg kanskje få ha oppskriften til tøfflene? De er veldig søte. Ser frem ditt papirprosjekt :))
Klem fra Pillepalle

http://www.pillepalles-verden.blogspot.com

 
hjertepiken

hjertepiken

25 augusti 2009 15:14

Takk for koselig kommentar... så fine puter du har laget. Jeg blir så imponert når dere er så flinke til å sy på denne årstiden. Jeg klarer ikke finne inspirasjon før mørket faller på. Jeg gleder meg virkelig til symaskinen går varm igjen...

Ang.Bornhol og retro.. Jeg er ikke helt inni den retro stilen.. Jeg er nok mer en romantiker med masse hvite heklettepper ol., og de fant jeg mange av. Det blir artig å følge deg på bloggen din. Klem hjertepiken

http://hjertepiken.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lilja

25 augusti 2009 20:09

Hei pillepalle!

Tusen takk!
Så gøy med kommmentar i bloggen.
Sender oppskrift på mail :)
Enig i at Marthe er ei kreativ dame. Herlig å finne inspirasjon i blogger.

Ha en fin kveld!
Klem fra Lilja



Hei hjertepiken!

Takk!
Så koselig at du tok turen innom bloggen min. Kjekt at vi har litt forskjellige stiler så kan vi plukke litt fra hverandre :)
Gleder meg til å følge med i bloggen din!

Ha en fin kveld!
Klem fra Lilja

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kamille - 22 september 2009 21:40

 http://snillekamille.blogspot.com/

Av Kamille - 16 september 2009 07:41

Argh! Dumt at det skal bli sånn her inen på bloggagratis!! Det lille eventyret som akuratt har startet her inne er ferdig.. Føler meg rett og slett ikke velkommen. Jeg flytter videre til en annen blogg men hvilken blogg skal jeg velge og hva sk...

Av Kamille - 8 september 2009 19:05

Mamma kom med nydelige skatter som hun har funnet i morfars skap.     Jeg likte det oransje spesielt godt.                 ...

Av Kamille - 6 september 2009 13:11

Praktisk bords som er i sin 3 generasjon - kamillemannens besteforeldre og foreldrene har hatt det før oss. Syns egentlig det ble ganske så søtt med den duken over. Dette har vi til kjøkkenbord mens vi venter på vårt sandvik bord som vist nok er på v...

Av Kamille - 4 september 2009 07:35

På mandag skifter jeg blogg adr til :  www.kamillesblogg.bloggagratis.se og nytt brukernavn til Kamille   ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards